János Vitéz Bérlet
Felső tagozatos
3500 Forint
1. Aliz Csodaországban
2. Gyerekrablás a Palánk utcában
3. János vitéz
Lewis Carrol
Aliz Csodaországban
(Koreográfus: Dunaveczki Éva)
Táncjáték
Egy kislány, aki álomba szenderül. Így csöppenünk bele egy abszurd, szürreális mesevilágba, ahol bármi megtörténhet. Különleges és furcsa dolgok találkozása és meg nem értése során fedezzük fel a valós és valószerűtlen, hihető és hihetetlen világok igazán ki nem ismerhető határait. Az álomból felébredve ráeszmélünk, hogy minden igazából csak nézőpont kérdése.
”Az időt pedig ne sajnáljuk, hiszen nem beteg. Ha jól bánsz az idővel, akkor idővel tudni fogod, hányat üt az óra…”
Nógrádi Gábor – Varga Bálint – Janik László
Gyerekrablás a Palánk utcában
(Rendező: Szemán Béla)
Zenés családi nyomozás két részben
„Lajcsikát elraboltuk, este hatra tegye a pénzt a Palánk utca hat előtt a fa odvába, különben: vége!…” Vajon megvigasztalódhat-e egy szerencsétlen anya, amikor fenyegető levélben kap hírt eltűnt fi úgyerekéről?… Ilyen bűnügyről még a legöregebb rendőrök sem hallottak…
A központi riasztás után két perccel már négy rendőrautó állt a Palánk utcában, Portoroki százados és Hecseki alhadnagy akcióba kezd … közben megjelenik egy fura szakállas, egy ócskás, egy kéményseprő, egy fagylaltos, egy bandita s egy kismama… így aztán a szerelmesek újra összeházasodnak, minden haragos megbékél, s Lajcsika is megkerül… Nógrádi Gábor fergeteges tempójú és vidámságú történetéből nemcsak nagysikerű magyar fi lm készült a nyolcvanas években Koltai Róbert főszereplésével, hanem immáron Janik László és Varga Bálint szerzőtársakkal bővülve zenés családi nyomozásban vehetünk részt.
Petőfi Sándor
János vitéz
(Rendező: Quintus Konrád)
A PartVonal Műhely iskolai tananyaghoz kapcsolódó interaktív, zenés előadása nem csak diákoknak. Jancsi, a szegény pásztorfiú szeretne boldog lenni szerelmével, Iluskával. Kényszerű vándorlása után, számtalan próbatételen túljutva érkezik meg Tündérországba, ahol megtalálja szerelmét és az örök boldogságot. Milyen áldozatok kellenek ahhoz, hogy az ember célba érjen? Boldog-e valóban, ki célba ért? Ezekre és ehhez hasonló kérdésekre is próbálunk választ találni. A beavató színház hidat képez a gyermek és a felnőtt színház között.