Átadták a Magyar Teátrumi Társaság Színházat vegyenek! elnevezésű díjait a POSZT csütörtöki megnyitóján, a IV. Színházat vegyenek! színházmarketing-konferencián.

A kreativitás, a marketingeszközök tudatos használata éppolyan fontos a színházi világban, mint a termékek és szolgáltatások más területein. A marketing eszközöket díjazó szakmai elismerést minden évben megkaphatja bármely magyar nyelvű színház, színházi társulat vagy színdarabokat befogadó intézmény, amely a színházi marketing területén az adott évadban kimagasló tevékenységet mutat fel.

A színházak leadott szavazataikkal idén is egymás ötleteit ismerték el.

A legkreatívabb színházi marketing eszközöket az alábbi hat kategóriában keresték az idei évben:
1. Az évad legjobb színházi plakátja
2. Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa
3. Az évad legjobb színházi weboldala
4. Az évad legjobb színházi trailere
5. Az évad legjobb színházi széke
6. Az évad legjobb színházi büféje


A díjak kiosztására 2018. június 7 – én a IV. Színházat vegyenek! marketing konferenciát követő POSZT megnyitó gálán került sor, ahol nagy örömünkre bezsebeltük AZ ÉVAD LEGJOBB SZÍNHÁZI PLAKÁTJA díjat a FRIDA KAHLO című előadásunk plakátjával.

Hatalmas megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy más színházak elismerését élvezve megnyerhettük ezt a díjat, ezúton is köszönjük a lehetőséget a Színházbe mentem! programnak.

A grafikai munkát Édes Gábor grafikus készítette.